BodenPengubah kotak terkuburMemerlukan kemahiran bekerja itu

  • masa pelepasan:2024-02-15 08:44:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:279
  • Penerangan pantas:

    Boden,Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering,BodenHarga kembalian pengubah minyak, apa mod kabel pengubah jenis kering?Ap

Kandungan artikel

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering,BodenHarga kembalian pengubah minyak, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja,BodenPengubah terbenam minyak, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

BodenPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

GiannitsaMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Kebocoran minyak di flange looper

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


BodenPengubah kotak terkuburMemerlukan kemahiran bekerja itu



Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti,BodenPengubah utama kilang kuasa, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Rakomendasi dan konsultasiPenyebar bunyi pengubah jenis kering

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.


BodenPengubah kotak terkuburMemerlukan kemahiran bekerja itu



Berapa banyak pengubah kuasa

Raka TandaApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

BodenMaklumat produk lain
  • CalaisJembatan boardingKesan peningkatan corak

    CalaisJembatan boardingKesan peningkatan corak

  • VicenzaJembatan memuatkan bekasPembalikan

    VicenzaJembatan memuatkan bekasPembalikan

  • VicenzaPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterApa kelebihan harga dan prestasi

    VicenzaPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterApa kelebihan harga dan prestasi

  • VicenzaMesin pembuatan dan tipping hidraulikPiawaian dan parameter

    VicenzaMesin pembuatan dan tipping hidraulikPiawaian dan parameter

  • MartapuraPemulihan pengubah kabinet elektrikLatar belakang bahawa permintaan belum dimulakan dengan

    MartapuraPemulihan pengubah kabinet elektrikLatar belakang bahawa permintaan belum dimulakan dengan

  • MemphisPembuat lift guntingKeperluan untuk persekitaran kerja

    MemphisPembuat lift guntingKeperluan untuk persekitaran kerja

  • MemphisJembatan boarding bergerakMaklumat Pelaburan

    MemphisJembatan boarding bergerakMaklumat Pelaburan

  • Bandar lama GdanskJembatan naik bergerak hidraulikMain peranan anti-kecurian

    Bandar lama GdanskJembatan naik bergerak hidraulikMain peranan anti-kecurian

  • segera:Peringatan: Maklumat BodenPengubah kotak terkuburMemerlukan kemahiran bekerja itu memberi anda BodenPengubah kotak terkuburMemerlukan kemahiran bekerja itu oleh syarikat kami, perkhidmatan BodenPengubah kotak terkuburMemerlukan kemahiran bekerja itu dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BodenPengubah kotak terkuburMemerlukan kemahiran bekerja itu, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BodenPengubah kotak terkuburMemerlukan kemahiran bekerja itu. BodenPengubah kotak terkuburMemerlukan kemahiran bekerja itu di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BodenPengubah kotak terkuburMemerlukan kemahiran bekerja itu, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!